Shopping & Kan inte sova

Sitter hemma hos Y och har ingeting att göra. Somnade på soffan och blev väckt av att han ville att jag skulle lägga mig inne hos honom och rätt var det är så börjar han toksnarka så jag gick ut till datorn och satte mig :) Kunde helt enkelt inte somna om. Imorgon eller idag blir det ju (00.03) så ska jag träffa Jens för en liten shoppingrunda nere på stan. Han ville ha lite sällskap när han ska leta efter lite t-shirtar osv. Själv ska jag in och köpa en jacka på Gina så varför inte :) Köpte en jättesöt klänning på Gina häromdagen, föll för den direkt. Den var mycket finare på än när den hängde på galgen.

Nej nu ska jag kolla runt lite på Internet och sen ska jag försöka sova igen :) God natt alla därute :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-27 @ 00:25:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback