Shopping = En bra dag :)

Sitter i sängen och planerar dagens inköp. Ska till Ikea och Factory Outlet för att köpa presenter. Shoppade lite igår, Y var så söööt och beställde lite grejer åt mig från Asos.







Sen  fick jag en plånbok också, hittar ingen bild på den nu. . .  Allt gick på 1053:- med frakt.. Suuuuperbilligt. Längtar verkligen tills paketet kommer hem. Fick även hem lite annat smått och gott som jag beställt från Ellos och H&M, bland annat en jeansjacka. Den var jättefin. I ellospaketet fick jag även med en goodiebag med en Cosmopolitan, ett nagellack, läppglans och läppstift från IsaDora. Så denna dagen har varit bra :)
Nej nu ska jag försöka ladda upp bilderna på mig och min nya hårfärg. Har haft lite problem med att ladda upp bilder...

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga saker

2009-03-31 @ 14:02:36
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback