Premiären & Myshelg



Sitter i lunchrummet nu och är helt slut. Har jobbat hela veckan med hög feber, förkyld och ont i halsen. Nu tycker jag faktiskt synd om mig själv. Efter jobbet ska jag och Y ut och käka och sen ska jag se premiären av En Shopoholics Bekännelser. HÄRLIGT! Det ska bli en riktigt glassarhelg. Äta gott, ligga framför tv:n och bara ta det lugnt.

Tack Alla för Era bra tips om aktiviteterna till min vän som fyller år. Har kommit på vad vi ska göra nu och det kommer bli toppen. Vet inte om jag vågar skriva vad vi hittat på om han skulle ha vägarna förbi min blogg :)

Nej nu måste jag in och jobba igen men vi hörrs ikväll. Skriver ett inlägg om filmen när jag kommer hem till Y.

Kommentarer
Postat av: kuese

Halloj! Vad behöver du hjälp med? :)

2009-03-21 @ 00:26:42
URL: http://paso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback