Ni måste se den!

God eftermiddag allesammans! :) Sitter hemma hos Y och smaskar på Ben & Jerry´s glass, Bohemian Raspberry. Min favorit :)
 

Y är på jobbet så jag passar på att äta upp all glass. När han kommer hem så ska vi åka och handla hem lite mat plus lite mer smaskens. Ska köpa lite jordgubbar, kiwi, melon, choklad och sen ska jag ev laga lite god oxfilé gryta till honom.
Vet inte vad som väntar i kväll. Känner mig fortfarande lite febrig så vi får se.

En Shopoholics Bekännelser var jättebra. Absolut sevärd. Ni måste sen den iaf. Synd att man inte lärde sig något av filmen, det första man gjorde var att gå in på Gina Tricot och leta efter en klänning. Som tur var hittade jag inte den, tråkigt men jag sparade lite pengar iaf :)

Köpte dock två jättefina tunikor tidigare på dagen.. Älskar dom!

Vad ska ni göra en lördag som denna?

Kommentarer
Postat av: Yasse

Åh, den glassen är så god! :D

2009-03-22 @ 22:18:46
URL: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback