Min Nya HÅRFÄRG :)





Detta är min nya hårfärg, det var inte det enklaste att gå från RIKTIGT SVARTHÅRIG till denna färg. Det blev som sagt 6 blekningar och en kastanjfärg sen blidde det den här färgen. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men är hyfsat nöjd. Färgen är lite ljusare i verkligheten än på bild... Känner mig lite mer somrig nu med denna färg. Sen har jag fuskat mig till en brunare hud :) Så det känns riktigt bra nu faktiskt. Känner mig inte lika blek som innan, känns också konstigt att gå förbi speglar nu för man är inte så van att se den spegelbilden som dyker upp :)

Nej nu måste jag duscha sen ska jag åka iväg och shoppa lite...

Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Catrin

Det var jättefint! Fin kontrast mellan ögonen och håret!!

2009-04-29 @ 23:41:10
URL: http://www.houseandwedding.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback