MER TIPS?

Har precis kommit hem från jobbet. Vilken hektisk dag det har varit. Såg att Ni varit så snälla mot mig och gett mig lite idéer, vad gulliga ni är.
HAR NI MER TIPS NI VILL GE MIG SKRIV NER DOM BARA! Vill verkligen att detta ska bli jättebra. Vet heller inte vad vi ska köpa. Han köper alla sina kläder på typ Marc o polo och såna butiker, är rädd att han bli missnöjd om jag köper en tröja som han kanske inte alls tycker om. Vad kan man annars hitta på? Får kolla runt lite, känner mig lite piggare idag.

Kommentarer
Postat av: Carro (guessthis)

kanske biljetter till något som han gillar att kolla på eller , en almenacka med bilder på han i istället för hundar och sånt? , finns å besrälla på internet tror jag .. svårt med presenter men lycka till och tänk på vad som han brukar göra och som passar han :)

2009-03-17 @ 18:39:40
Postat av: Yasse

Fin blogg! :)

2009-03-19 @ 20:59:47
URL: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback