Listen To This!







 



 Hej allesammans! Det blev sent igår så jag hann inte skriva något tyvärr. Lägger upp två YT klipp så ni får se vilka det var som vi såg. Det är ju inte alla som vet vilka Dia Psalma är. Låten Emelie är suuuuper. Tycker om texten och den andra låten lever jag efter. Den texten är JAG! :) Den sista låten "Balladen Om Lilla Elsa" är hemsk (texten alltså) men en bra låt ändå. Lyssna vet jag...

Har jobbat idag, vaknade med världens värk i halsen och en rinnande näsa. Uss! Så nu har man fått flunsan :( Det var en bra helg iaf. Skönt att komma bort lite. Det var bra drag i konserten. Hade inte så stora förväntningar på dom överhuvudtaget men det va nog bra det. Det blev kanon.
Har varit och shoppat lite med mamma idag. Hon har saknat att åka och shoppa med mig. Lilla mamma.
Nej nu ska jag läsa en bok som jag köpte idag på rean
"Alla var där"

Någon som läst den? Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Ämp

Emelie är en asgrym låt!! (mitt namn liksom, rocks..!) Balladen om lilla Elsa är också häftig! Dia Psalma är riktigt bra!! :D

2009-03-18 @ 09:24:32
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback