Våra tatueringar & Film

Har precis kollat på Camp Rock med P. Älskar verkligen den filmen. Det är nog 22:a gången jag ser den... Låtarna är hela underbara... Hehe... Har precis smort in mig i brun utan sol igen och håller nu tummarna för att det blir sol i morgon så jag kan sola och få en fin brun färg.. Jag är nog vitast i Sverige så jag måste ha brun utan sol innan :)

P ligger i sängen och vilar... Ska se filmen 21 i kväll. Den är superbra....Har lite halv nytagna bilder på mig och P samt våra tatueringar vi gjort tillsammans :)



Tatueringarna står för våra smeknamn för varandra samt ett evighetstecken under med datumen vi blev tillsammans :)



Nej nu måste jag försöka torka lite... Är lite småkladdig av all lotion... Hörs senare...

Puss på pannan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback