HJÄRNSKAKNING & SAMBO

Sitter i soffan och kollar på O.C. Jag och P har ett marathon :) hehe. Just nu är han ute med hans vovve Dixie och jag har precis lagt i en ny färg i håret. Får se hur det blir.
Det har varit en konstig dag idag... Igår fick jag åka in på sjukhus för jag svimmade i badrummet in i tvättmaskin och fick hjärnskakning. Fick vara där i några timmar. Så jag har sovit i tre timmar och funderar nu allvarligt om jag ska tvätta ur färgen och hoppa ner i sängen. Måste dock vänta på P så jag får en godnattpuss innan jag lägger mig :) nutti nutt... hehe

Om jag känner mig piggare imorgon så ska vi åka och shoppa lite. Sen ska jag fixa mina naglar också. HÄRLIGT. Saknar mina långa naglar... Hoppas verkligen färgen blir bra nu... HÖSTBRUN heter färgen, lite rödbrun färg. Tror det kan bli fint.

JO en sak till innan jag avslutar detta inlägg, jag har blivit SAMBO :) Wiihooo....


Kommentarer
Postat av: wiictoria

Du kan NU vara med i andra omgången utav Veckans Blogg-tävlingen i min blogg, anledningen till att jag skriver det här till dig är för att jag tycker att du skulle vara med och att du har kommenterat på min blogg förut!

2009-06-21 @ 13:29:32
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback