Känsliga läsare varnas :)

Godmorgon allesammans! :) Är ledig idag, helt otroligt vad skönt det känns. Blev dock väckt av min kära Yacine imorse så det blev ingen sovmorgon för mig idag.

Gårdagen var ingen bra dag för mig. Blev inte så många inlägg som ni märkte. Först var jag ju hos kirurgen på återbesök av mitt knä. När jag gjorde operationen förut så verkade det inte så allvarligt. Han sa att han tog bort lite småsaker bara. Mitt knä är ju helt förstört. Jag har en spricka över hela mitt ledband, min minisk på sidan och ledbandet på insidan av knät har blivit krossat. När dom  blev krossade så krossades en del av brosket så det blev småbitar som flöt runt vid knät och det var det som gjorde att jag hade så ont.  Det var några saker till men det kommer jag inte ihåg..
Så det dom måste göra nu är ytterligare en operation. Dom måste borra sönder mitt ledband så det blir ett hål för sen blir det en blödning underifrån som sedan kommer upp i hålet och fyller ut det, sen bildas en vävnad runt om ledbandet. Här ska fan inte borras någonting. Jag grinar alltså :(

Sen iaf åkte ju jag till Kista för att hämta mobilen som dom hade lovat mig, tror ni att den fanns? NEJ! Så himla tråkigt. Hade sett fram emot det.
Vi får väl se om denna dag blir något bättre.

Vad händer för Er idag?

Kommentarer
Postat av: Nicolas

oj!

tack detsamma! :)

2009-02-11 @ 15:13:03
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback