Igår var ingen lyckad dag :)

God morgon allesammans :) NU har Pernilla vaknat.
Vilken dag det var igår. Super struligt på jobbet. Jobbade mellan 10 - 19 och fick för mig att jag skulle överraska min sötis som bor en timme bort med buss. Hade köpt med mig bakelser, kakor, ett kort och lite småsaker för att vi skulle ha det lite mysigt. Ringde honom när jag var lite mer en halvvägs framme och sen kom han och hämta mig. Trodde att han skulle bli jätteglad men han hade så himla ont i huvudet så han var inte så social. När vi väl kommer hem till honom fastnar jag framför Fashion TV :) Sen skulle vi bada, jag lägger mig och han får ett telefonsamtal. Jag tröttnar och säger att vi kan ta en dusch istället, efter ca fem minuter så blir jag skit yr så jag får lägga mig i soffan. Sen somnar jag :)
Han väcker mig efter ca 1 timme och säger att jag ska lägga mig i sängen istället, springer dit och somnar igen. Han frågar om han ska låta datorn stå på och jag svarar att jag måste blogga. Somnar igen :) Han vaknar mitt i natten av att jag tokskrattar. Drömmen var skitkul :)

Sen vet jag bara att jag fick en puss vid halv sju imorse för han ska till jobbet. Vilken dag alltså. Här har man trott att det skulle bli värsta mysdagen.

Får se om det blir bättre idag. Idag kanske vi ska gå på bio.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback