I´m Back!

Jaha då var man igång med bloggandet igen. Som jag saknat det. Ligger hemma i sängen och är magsjuk. Inte den roligaste dagen. Känns dock skönt att få vila upp sig lite.

Känns lite halv pirrigt att vara här igen. Då jag slutade blogga hade jag ca 5000 besökare per dag, hur kommer det bli nu tro? Känns skönt att börja om på nytt. Hela mitt liv har börjat om känns det som.
Efter ett förhållande på lite mer än sju år tog slut i september, känns konstigt. Har dock träffat en fantastisk kille nu.
Träffade honom precis efter att jag och C gick ifrån varandra, så det är ett halvår då ungefär, Gud vad tiden går fort.

Ni som inte vet vem jag är så kan jag ju berätta lite om mig själv. Jag är en 23 årig tjej, som skriver om sitt INTE så glamourösa liv. Gillar dock att unna mig en nagelförlängning då och då och ÄLSKAR att shoppa. Det kommer ni att märka. Skriver om min dröm att arbeta som bröllopskoordinator som jag ska utbilda mig till i vår/sommar. Älskar film och musik. Annars bor jag för nuvarande efter ett sprucket förhållande i en etta med världens bästa perserkille KINAI. En helt underbar liten kisse. Arbetar just nu på Ica som avdelningsansvarig. Trivs som fisken i vattnet men mina drömmar säger åt mig att satsa på en karriär som event/bröllops koordinator.

Är som sagt 23 år gammal och håller fortfarande på med mitt körkort men nu är jag inte långt ifrån målet. Har varit jäkligt lat bara. Kan köra bil och tror att jag skulle klara det ganska fort bara jag tar för mig och det är det jag börjat göra nu, äntligen :)

Jag hälsar gamla som nya läsare välkomna och hoppas att ni kommer tillbaka.

Om det finns någon vänlig själ därute som vill hjälpa mig med en design, säg bara till. Tar emot all hjälp jag kan få. Vill verkligen komma tillbaka till denna fantastiska bloggvärld igen :)

Kommentarer
Postat av: sabina

Välkommen tillbakaa... ;P

2009-02-06 @ 18:17:33
URL: http://strumpen.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Du har visst varit genom lite av varje.

Lycka till med nya killen och nya livet.



Tack för titten inom min blogg.

Ha en fin helg



/Marie

2009-02-06 @ 18:29:25
URL: http://corne.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Min hjälp? :P

2009-02-06 @ 18:38:19
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Jenny - [Tävlingar, mode, kärlek och foto]

Vad roligt att du är tillbaka! :) Hur klarade du av att gå vidare när det tog slut mellan dig och din kille efter 7 hela år tillsammans? Kändes det som att tiden var "inne" för er båda eller hade någon av er tappat känslorna?



Kram!

2009-02-06 @ 23:50:13
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: Tack, detsamma! Krya på dej =D

2009-02-07 @ 11:11:09
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback