Bloggberoende :)

Hej allesammans. Kunde inte vänta tills jag kommer hem så jag sitter återigen i lunchrummet och nu äter jag kycklingkorv med vildris. Jättegott. Jag äter inte fläskkött så det blir ofta kycklingkorv. Det är också mycket godare och mycket smalare. Det rekommenderar jag :)

Jaha idag händer det inte så mycket. Ska lägga mig i ett varmt bad när jag kommer hem. Städa lite. Annars blir det ganska lugnt. Imorgon jobbar jag till 13.00 sen ska jag till kirurgmottganingen och kolla mitt knä som jag opererade innan jul. Är rädd för att det måste fixas igen. Det låser sig hela tiden. Jätteobehagligt.
Det blir säkert bra. Ska också till Kista och skaffa min nya mobil. Spännande!

Nej nu måste jag äta.Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Katja ♥

Känner igen det där med att man måste blogga så fort man får minsta lilla möjlighet :) Bloggberoende så som det heter :) Hoppas att du får en fin dag och att det går bra hos kirurgen i morgon.Håller tummarna!

2009-02-09 @ 14:42:35
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback