Bilder från Alla hjärtans dag


Jag utanför New Yorker där det blev lite shopping :)


Shopping i Västerås


Vi i hissen på väg till spat som låg på 27:e våningen


Kvällens snacks :)


"Tack älskling" för att du bjöd mig på denna fantastiska helg :)

Vi hade verkligen det jättemysigt. Kom till Västerås vid ca 12.30 och då gick vi runt på stan och shoppade. Blev bland annat en supersnygg jacka från New Yorker.
Åt lite lunch och sedan checkade vi in på hotell Plaza. Kollade runt i hotellet, högt som tusan. Tur att vi bodde på sjunde våningen, mer hade jag aldrig klarat av. . .  Tog en dusch och sedan skulle vi ut och käka. Typiskt så hade vi ju inte bokat bord, vi tänkte att någon restaurang måste ju ha ledigt men NEJ. Vi fick käka kebab på Saffets :) Men romantiskt var det iaf. Vi var nästan ensamma där och dom släckte ner ljuset i rummet och satte på fin musik :) hehe.
Sen gick vi tillbaka till hotellet där vi öppnade upp champagnen och käkade lite jordgubbar. Kollade faktiskt också på melodifestivalen. Heja HEAT!
Sen tog vi ett bad med en badbomb som färgade vattnet rosa :) Pratade lite och åt ännu mer gott.
Det var en jättebra alla hjärtans dag.

Hur firade ni alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw mysigt :) lust att snacka mer så hgar jag min msn ... baby[email protected]

2009-02-16 @ 19:08:36
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Nalita

vilka söta bilder :)

2009-02-18 @ 20:36:46
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det där lät ju jättemysigt! En pojkvän skulle man ha:) haha

2009-02-18 @ 22:00:50
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback