Bada & Shoppa

Sitter hemma hos min baby nu. Blev bjuden på kinamat. Han håller på att tappar upp ett bad till mig nu med jordgubbsskum :) Härligt. Nu ska jag koppla av.
Sen ska jag kolla på film :) Har blivit endel filmer på sistone.

Imorgon ska jag träffa mitt ex och se hur han har det efter the break up. Han har köpt en lägenhet, måste ju se hur den ser ut. Sen ska jag shoppa. Måste till New Yorker och kolla efter en topp som jag såg i Västerås. Vill verkligen ha den. Sen har jag lite rabattcheckar på MQ som jag måste utnyttja.

Nej nu ska jag bada!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg.

Skulle bli jätteglad! :D

2009-02-27 @ 10:03:32
URL: http://feelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback