Snart är det ÄNTLIGEN dags :)



Åh nu är det inte långt kvar tills jag och Y och några vänner ska åka och se Jeff Dunham & Co live. På onsdag närmare bestämt. Som jag längtat. Kan inte beskriva med ord hur roligt det ska bli att få se han live med PEANUT :)
Har väntat ända sen Januari på detta.

Ska snart hoppa in i duschen, ska börja jobba vid 15.30. Sen efter jobbet åker jag till Y och det kommer bli en lugn helg, måste spara pengar nu när vi ska åka ner till Göteborg snart och fira vår vän :) Allt är fixat till hans födelsedag nu iaf. Alla presenter är klara och det är bara lite små saker som ska fixas.
Har köpt så mycket fina kläder på sistone att jag inte alls vet vad jag ska ta med mig. Har därför bestämt att det blir två resväskor som får följa med
så får jag helt enkelt bestämma mig där nere när det väl är dags att hitta på saker.
Låter inte det som en helt underbart bra idé?

Nej nu måste jag fixa mig lite men jag skriver nog ett inlägg när jag kommer fram till Y.

Ha det bra alla.

Vad ska ni göra en fantastisk fredag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback