Bröllopsmagasinet & Vårvädret fortsätter

Men vad jag ÄLSKAR detta underbara väder vi har idag... :) Helt underbart. Känner att man blir på mycket bättre humör när det är sol ute och dom fina vårskorna och klänningarna åker på :)
Ska snart åka till Y för imorgon är det ÄNTLIGEN dags för JEFF DUNHAM & CO. Finally.

Nej nu ska jag packa ner lite saker som jag måste ha med mig.  Självklart följer Bröllopsmagasinet med mig på bussen. Älskar denna tidning där det finns massvis med tips och idéer.

Bild av tidskriften

 Jag får skriva mer sen när jag kommer fram till Y. Vet dock inte vad som hänt med honom idag, fått massor av sms och tydligen ska jag få ett bad upptappat när jag kommer dit med jordgubbar och lagad mat. Har jag varit så snäll? Hehe, tydligen.. Hörs senare..

Vad ska ni göra en fin dag som denna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback