ÄNTLIGEN - Jeff Dunham

ÄNTLIGEN har denna dag kommit. Som jag och Y har längtat. Ikväll ska vi få se JEFF DUNHAM. Hoppas att Y vet vart han har lagt biljetterna, vore ju tragiskt om dom skulle vara borta :) Så Y jobbar bara till 14.00 idag och när han kommer hem ska vi käka lite mat och sen åka.




LÄNGTAR också massor till GBG. Nästa fredag åker vi ner och hälsar på några vänner samt firar en kompis till oss. Känner att jag är i stort behov av att komma iväg ett tag. Varje gång jag umgås med alla dom så blir jag jätteglad. Dom är fantastiska människor.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen men vi hörs innan jag åker!

Finns det någon mer där ute som ska se Jeff Dunham?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback